Jeszcze ciut lata ♥


Zamęczymy Was jeszcze tym latem, które ogromnie kochamy :) Jeszcze małe wspomnienie lata, ja je sobie dokładnie przypomniałam, dopiero co wróciłam z gorącej Turcji, było przepięknie! :) Ale już czas wrócić do codzienności, choć warto robić wszystko, bo i codzienność była kolorowa! :)

Co do kombinezoniku z dołu - jak najbardziej polecam, chociażby do śmigania do domu czy spania w nim. Jeśli wybieracie się jeszcze do ciepłego kraju to takie cudo stanowi 'must have'. Lekkie, zwiewne ubranko, czyli takie, które przyniesie nam komfort i swobodę. 















kombinezon - KLIK
bransoletka - ByDziubeka


Komentarze

  1. Piękne wspomnienie lata ;) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia! :)) Śliczny kombinezon! ^^

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuję, że w tym roku nie kupiłam sobie takiego :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kombinezon :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥