PoSylwestrowe ♥♥♥


Mam wrażenie, że ten Sylwester był bardzo wyjątkowy i to nie dlatego, że był przebierany, gościło mnóstwo światełek, kolorów, serpentyn czy dlatego, że tańczyłam o kulach. Gdy siedziałam i spoglądałam na tańczących przyjaciół, miałam wrażenie, że jestem w innym świecie, zbyt idealnym, żeby był prawdziwy - otaczają mnie wspaniali ludzie, którzy mimo czasu nadal pozostają takimi, samymi Wariatami, a ten dzień wyglądał na taki, jaki wykreowałam sobie w wyobraźni dłuższy czas temu. Chciałam by ta noc trwała jak najdłużej. Było pięknie, godnie, wzruszająco, było mnóstwo śmiechu, tańców i pięknych, noworocznych życzeń. Były też zobowiązania i oczywiście nowe postanowienia, które jak co roku legną w gruzach. Życzę Wam, by Was to nie spotkało, trzymajcie się tego,co postanowicie za wszelką cenę ♥






























2015
Please,be good...

Komentarze

  1. Ale pięknie wszystko wyglądało <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u lala jaka biba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. już po zdjęciach widać, że zabawa była udana! :D
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że zabawa jak najbardziej udana ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha te przebrania są super! :D Nieźle się bawiliście :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, naprawdę :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle się bawiliście. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Dziękujemy za każdy komentarz :) ♥

♥ Wasza opinia daje nam dużą motywację ♥